So we fall on warm silence

Jag har blivit utmanad av Nellie.

Så här går det till:
- Varje bloggare börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga saker om sig själv.
- Bloggare som blir utmanade ska skriva 6 saker om sig själva i sin blogg & samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren 6 nya bloggare & gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de är utmanade & att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

~~~~Sex saker som ni kanske inte visste om mig:~~~~

- Jag är rätt systematisk i allt jag gör. Om jag ska göra upprepade rörelser, som typ att plocka ur diskmaskinen, så har jag alltid en särskild taktik och mönster jag följer. Skulle aldrig kunna ta t ex en kniv, och sen en tallrik, och sn en mugg. Funkar inte.
En av de behagligaste känslorna jag vet är däremot då jag faktiskt lyckas bryta mot mönstret och t ex. tar besticken först eller nåt. :D

- Jag kan inte röra vid mina syskon. Det känns väldigt obehagligt på något vis, äckligt. Ifall min bror sträcker sig efter mjölk och lyckas vidröra min arm i rörelsen så drar jag snabbt undan den. Vet inte riktigt vad det beror på. Det brukar göra det rätt jobbigt ifall jag då ska sitta mellan dom i bilen eller så!

- Jag bryr mig väldigt mycket om vad mina vänner tycker om mig. Personer jag inte känner får tycka och tro vad helst de vill, men jag vill inte att de jag känner ska börja tycka att jag är dryg eller dum i huvudet.

- Ibland så blir jag ledsen för att jag inte har någonting att vara upprörd eller ledsen för. Nästan alla mina vänner har någon väldigt stor händelse som kan smyga sig på dem i vardagen och göra så att dom typ stannar hemma från skolan och sånt.
Jag har ingen sån sak alls. Ingen person som har dött som jag älskade, ingen traumatisk uppväxt whatsoever. Känns väldigt dumt att vara ledsen för att inte ha haft någon hemsk händelse i livet, men så är det.

- Jag överdriver ofta händelser då jag berättar dom, och ibland så kan jag hitta på händelser från scratch. Bara för att ha någonting kul att berätta. Jag ljuger inte om allvarligare saker däremot!

- Jag har aldrig varit kär. Nån gång har jag väl trott att "Det här är säkert kärlek", och så har det visat sig att det bara var attraktion blandat med den sortens intresse man får för personer som verkar jättekul, trevliga, snygga och så vidare.
Jag söker inte efter det heller, just nu. Jag har haft perioder där jag varit nere för att alla verkar så lyckliga tillsammans med sina nya flickvänner/pojkvänner, men sen har jag ryckt upp mig och tänkt att det går att leva bra och vara glad som satan ändå! :D

Jag vet inte vilka jag vill utmana, så feel free to kopiera själva!

Kommentarer
Postat av: Adrian

Phew, var rädd att du skulle utmana mig.



Förresten så var det rätt intressanta saker du skrev, saker som jag inte visste, vissa i all fall.

2010-03-14 @ 20:20:12
Postat av: sara

team på femman.

& det sista, börjar nästan tro att kärlek är något knasigt påhitt, som tomten typ, fast för vuxna!

oki, tomten funkar ju, julklappar osvosv, men ah.

you get my point here???

2010-03-17 @ 01:04:27
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/
Postat av: Ellen

Man har alltid rätt att må dåligt, även utan anledning. Och för någon som haft ett "bra" liv kan ett misslyckat prov vara lika hemskt som att någon dör. Så är det bara.



Och en sak till... Du är inte så gammaln än Isak, kärlek kommer när det kommer. Min morbror blev kär för första gången när han var fyrtio så det är aldrig för sent. ;)

2010-04-08 @ 16:24:20
URL: http://cascadeis.blogg.se/
Postat av: Kasper

4&5 är så jag.

2010-04-30 @ 18:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0