Then we lock ourselves inside, between fires and dances.

Where you'll be, I'll go
Where you'll be, I'll know


Jag är hemskt lycklig över att du finns i mitt liv. Utan dig så hade jag inte haft den synen på livet jag har, jag hade inte varit så mångfärgad som jag känner mig. Hade förmodligen varit sämre (än vad jag är nu) på att ta ansvar för saker som andra ändå skulle kunna sköta åt mig.

Det bästa viset att beskriva det på är väl att du lyser upp allt för mig. Jag har aldrig känt en enda gång sen jag började lära känna dig, att jag är less på dig. Någon enstaka gång kan vi ha bråkat, men jag har inte varit less på dig. För det går inte riktigt.
Jag är medveten om att jag kanske inte är sådär superduper på att visa hur stor plats du tar i mitt liv, men jag är även väl medveten om hur lätt du kan tycka att sånt kan bli för mycket. Jag kanske tillochmed börjar överskrida gränsen redan nu.

Du är väl helt enkelt bäst.

Then we lock ourselves inside, between fires and dances.

och ps. det är sommarlov och jag är lycklig för jag fyller snart år och sånt och det är bra.dsds
ps2. hade tänkt göra en bild men jag orkar inte för paint var svårare än vad jag minns lol. ds2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0