Machine Lungs Howl

Jag kastar nu upp några försenade bilder från då min vän Jessica fotade mig, påväg till Coop.



Så ser jag ut!

Jessica är en av de bästa personerna som finns, och hennes blogg är verkligen värd att vandra in på. Hon är hemskt duktig på att skriva också. Det finns textstycken här och var på hennes blogg så ni kan läsa (jag orkar inte leta upp dom och länka just nu).

Har spelat mycket Playstation 3 och sett rätt mycket Criminal Minds de senaste dagarna, och dom har varit galet bra, känner jag. Såna kvällar får hemskt gärna fortsätta komma!

Nu måste våren lägga på ett kol, för nu börjar jag verkligen vilja ha sommar. Arvika och sena nätter, födelsedag och värme. Kom i min famn, sommar!
Fast just just för tillfället så nöjer jag mig med ett påsklov, woho!

Jag är glad. Skulle bara tillägga det. Så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0