Meridian Dance, Away

Det känns rätt bra att mitt sinne har lugnat ner sig, jämfört med hur jag mådde förut!
Nu känns det som att jag kommer kunna ha relativ kontroll över hur jag beter mig. Nu tänker jag på det jag gör, och uppmärksammar det för mig själv då jag gör snesteg. Så jag är rätt glad över att det verkar fungera på något vis.

Jag blir orolig samtidigt. Att inte våga fråga lika mycket, för att jag vet att för mycket frågor om hälsa och välmående kan kännas jobbigt, ifall man nu inte är så glad.
Och om jag är orsaken till det jobbiga, indirekt eller kanske helt och hållet bara jag, så vet jag inte vad jag ska göra.

Är det kvävande att säga att jag tycker om dig lika mycket som förut, om inte mer? Jag känner inte det aviga som du är orolig för.
Det är klart att du förmodligen har hållit mycket av det du känner i tystnad, för att inte orka ta upp det och kanske orsaka mer komplikationer. Det förstår jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0