Seen It All

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/666987/p1sses-blogg?claim=pv68fdzwbdc">Följ min blogg med bloglovin</a>

Jag har nu fått häng på hur Facebook funkar, känns nice!


Jag var med min familj och Jessica ikväll, såg Klungans föreställning "Det är vi som är hemgiften". Fortfarande lika underbara, sannerligen. Många goda skratt.

Och imorgon så flänger jag iväg till Västangård för att rigga upp och soundchecka trumsetet inne på TonTeknik. Inför EP:n som vi ska spela in. Börjar lägga trumspår på lördag, och jag är rätt taggad!
Om allt går som det ska så hoppas jag att iallafall kvällen blir ledig!

Förmodligen så blir det fortsättning på söndag, om inte annat. Hoppas att Björn (eller Axel) är där och guidar mig.
Och då hoppas jag på att söndag-kväll blir ledig. Då skulle jag vilja se film. Typ, Bourne Ultimatum.


Vet inte vad jag ska skriva mer, känns så knackligt på något vis. Inget flyt och inget intressant.
Men heck, jag publicerar det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Vic

Svar: Nej, det är tyvärr inte nytt! Lurades bara en massa.

2009-10-02 @ 18:55:48
URL: http://etoiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0