Sådärja!

Det fanns några saker jag irriterade mig på förut angående utseendet på bloggen, och jag kunde inte hitta problemen.
Så jag gjorde om allt!

Jag blev faktiskt rätt nöjd med helheten, och särskilt hur kommentarerna ser ut. Inget märkvärdigt egentligen, men det tog lång tid att fixa!
Jag är inte färdig med allt än, ska fixa en header då jag orkar (kanske precis efter att jag skrivit klart det här tillochmed). Ska förmodligen lägga till lite fler smågrejer, men det får jag greja sedan. :)

Annars då?
Det är lov! Efterlängtat lov, tacktack! Nu ska jag slappna av utan att tänka på skolstress och uppgifter som ska in (även om jag ligger efter i några ämnen), inga tidiga tider som jag ska upp på morgonen, behöver inte ens lämna huset!
Fast det ska jag nog göra ändå. Av en eller annan anledning.

Och snart är det halloween, och alla ska ut på fester. Själv vet jag inte om jag orkar. Om någon tipsar mig om en intressant fest som inte innehåller de jobbiga som alltid brukar befinna sig på de fester jag varit på, så kanske jag ändrar mig. Men fram tills dess så har jag inte planerat något! (Jag vet inte ens vad jag ska klä ut mig till. Ge mig inspiratioon, inspiratioon..!)

Hm. Jag kommer inte riktigt på något mer att skriva. Återkommer ifall jag kommer på något mer.

Tillsvidare,

Kommentarer
Postat av: amanda

Paris. Jag har faktiskt ingen aning. Kanske är New York så uttjatat. USA. Allt det där. Paris. En vacker stad. Små pittoreska caféer, kyssa pojkar i randiga tröjor, springa omkring på kullersten mitt i staden... Därför är Paris eftertraktat... tror jag.

2009-10-27 @ 11:37:42
URL: http://amandaolivia.devote.se
Postat av: amanda

Filmens namn stod ju i rubriken. Heheheheheh. Det är 500 Days Of Summer. Sjukt värd film. Sjukt värd. Alldeles för värd. Nästan. Jag är frälst.

2009-11-01 @ 22:05:39
URL: http://amandaolivia.devote.se
Postat av: amanda

Glögg ja. Alltså. Vad finns det som är bättre? Eller ja. Det finns nog en del saker som ligger på samma plats, men glöggen är definitivt på högsta pallen.

Nu för tiden dricker jag minst en mugg om dagen. Jul.

2009-11-02 @ 23:00:43
URL: http://amandaolivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0