Map of the Situation

Vi har nu spelat in allt till EP:n!
Fattas bara mixning och mastring så är den klar sedan, känns rätt kul! Vi hoppas på att kunna släppa den så fort vi kan, så att vi kan skicka den till dom som bokar band till festivalerna i sommar. Skulle inte vara jättedåligt att få spela på någon av de större. :)

Jag är hemskt hemskt trött på skolan, och vet inte riktigt hur jag ska stå ut med att göra alla uppgifter som jag inte hinner göra på lektionerna. Jag ska försöka ta en dag till att hämta upp där jag har halkat efter, så att jag inte känner ångets över det senare. Det är svenska i synnerhet, konstigt nog. Vet inte varför.

Men-

Snart är det äntligen höstlov, och jag är oerhört glad över det! Åh, lov lov. På hösten. Något kortsiktigt att se fram emot! Då blir det förhoppningsvis filmer och tv-serier i drivor!

På tal om höst. Det snöade igår kväll, och under natten.
När jag vaknade på morgonen så var cykeln alldeles snöig och vit.
Det förvånade mig lite, hade inte förväntat mig snö såhär tidigt på året (Ja, jag tycker att det är tidigt.)
Nu har den däremot smält. Snön. Inte cykeln.


Önskar förövrigt att jag hade bilder att kasta upp här, får fixa det någongång!

Tillsvidare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0