As a suit?


Jag är jävligt pepp på imorrn, ännupeppare på fredag Pottermys! 

Jag skriver bara med en hand, så jag hinner inte skriva så mycket idag. ^^
Men jag kan berätta att jag varit på Västangård idagt! Jättefint typ, lite förvirrande med alla hus som ser likadana ut, men annars en reko skola! 
Jag hittade en massa fina, Muppets, en Vicka och en Hannah och en Emofucker.
Jag går nu förresten under namnet EmoPisse nu! Fett med status! Jag tror att många på Västangård älskar mig, de kollar på mig då jag går igenom korridorerna.
Jag ska ju lira Basketcase imorrn dårå, kommer nog gå skitbra ifall Hannah komemr ihåg det jag sa idag. !

Bästa låten idag är Ride the Wings of Pestilence, lätt. Den är kul att sjunga.



Kommentarer
Postat av: linnéa

har en obehaglig känsla av att jag är emofuckern ^^
pisse, du är famous. get used to it :*

2007-05-31 @ 00:51:49
URL: http://padraicmyprince.blogg.se
Postat av: Pisse

HUR kunde du komma fram till att det var dig jag menade med Emofucker? ^___^

2007-05-31 @ 07:48:18
Postat av: Amanda

emopisse, det var länge sedan det

2010-01-25 @ 17:03:15
URL: http://afterglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0